Rabu, 6 April 2016

Ajen jual bathmate

Posted By: amirwaffi - 5:15 PTG

Share

& Comment






 Kami merupakan ajen jual pam bathmate ,dan pam zakar yang lain seperi proextender dan handsome up
kami menjual pos laju ke serata malaysia seperti terengganu,kelantan,sabah sarawak dan sebagainya
pro extender,membesarkan zakar,memanjangkan zakar. ALAT PEMBESAR dan pemanjang ZAKAR YANG TELAH TERBUKTI BERKESAN original
Produk Pro Extender – Pro Extender mudah digunakan, tidak menyakitkan dan boleh digunakan pada bila-bila masa sahaja. Pro Extender memanjangkan zakar anda dan juga membesarkan zakar anda juga boleh membesarkan zakar yang bengkok

Dengan memberikan daya tarikkan secara tetap pada zakar anda, sel-sel dibahagian zakar anda akan terbahagi dan berganda, dan seterusnya menambah bilangan tisu zakar anda. Zakar anda  akan panjang secara kekal akan berlaku baik dari kepanjangan luar biasa hasil pemakaian Pro Extender.

Anda pernah tengok telinga orang kelabit disarawak yang panjang Insha Allah dalam masa tiga bulan zakar anda akan panjang 1 inchi.pro extender,membesarkan zakar,memanjangkan zakar


Rm 160 termasuk pos

pro extender

pro extender

Sebarang pembelian silakan sms atau wassap saya ditalian 0148040578..sms barang yang dibeli,alamat

dan tarikh bayar,

Bank in melalui Maybank 111105040375

atas nama mohd amir waffi

pro extender




RM130.00

Pam vakum handsome up – Handsome Up adalah pam zakar yang telah direka cipta khas untuk merawat mati pucuk dan lelaki yang inginkan saiz zakar yang keras, besar dan panjang. Pam zakar ini mampu memberikan kuasa maksimum kepada ereksi dan juga mampu memberikan daya ketahanan dalam intercourse.

Fungsi Handsome UP

Pam Zakar Handsome Up merupakan alternatif bagi urutan. Jika anda tidak mahir dengan urutan batin, atau inginkan sesuatu yang ringkas dan cepat, pam zakar ini adalah pilihan yang tepat. Selain dapat merawat penyakit mati pucuk (erectile dysfunction) dan ejakulasi pra-matang, ia juga terbukti dapat membantu lelaki yang inginkan saiz zakar yang besar serta mempunyai ketegangan dan kekerasan yang maksimum.

Pam Zakar Handsome Up mempunyai kepanjangan 9 inci dan berdiameter 2.4 inci. Jadi zakar anda mampu memanjang sehingga 9 inci dengan pengunaan Pam Zakar Handsome Up secara konsisten. Untuk hasil yang lebih memuaskan, kami syorkan digunakan bersama dengan minyak lintah sensaoil.

Hanya sapukan Sensaoil pada zakar dan kemudian pam dengan Pam Zakar Handsome Up sekerap yang mungkin. Anda pasti kagum dengan kehebatan pam zakar ini apabila zakar anda bertambah 2 inci dalam masa kurang dari 1 bulan!

Cara Guna

    Sapukan minyak lintah sensaoil pada keseluruhan zakar. Biarkan 30 minit supaya minyak lintah dapat meresap ke dalam zakar anda.
    Pasangkan getah ke mulut balang. Sila pilih saiz getah yang sesuai dan selesa pada zakar anda. Terdapat 3 saiz, S, M dan L.
    Masukkan balang pam ke zakar anda. Lihat gambar diatas untuk maklumat lanjut.
    Pam berulang kali sehingga zakar anda menegang ke tahap maksimum. Perhatian!!! Jangan paksa diri anda.
    Tekan picu untuk mengeluarkan angin dari balang. Biarkan zakar anda mengecut.
    Setelah zakar mengecut, pam semula zakar anda. Lakukan proses 4 dan 5 berulang kali selama 30 minit.
    Proses ini digalakkan diamalkan 2 kali sehari. Sekali pada waktu pagi dan sekali lagi pada waktu malam.

Peringatan!!!

“Zakar akan bengkak dan pedih untuk 2 minggu pertama. Teruskan selepas bengkak hilang. Ini adalah perkara biasa bagi mereka yang pertama kali menggunakan pam zakar.”

Beli Dengan Yakin

Pam Zakar Handsome Up diperbuat dari material berkualiti tinggi dan tahan lasak. Tidak seperti pam zakar yang berharga murah yang mana mudah pecah dan tidak tahan lama. Pencipta Pam Zakar Handsome Up juga telah memenangi anugerah “The Winner Of The Top Ten Outstanding Inventors”.
Bathmate – Alat Pam Pembesar Zakar
Bathmate Pam Pembesar Zakar No 1 Di Amerika

Tiada cara yang lebih mudah, berjaya ,selamat dan berkesan untuk membesarkan zakar  dan memanjangkan zakar anda berbanding bathmate. Bathmate bukanlah seperti Pam Zakar yang lain menggunakan angin tetapi sebaliknya Bathmate menggunakan air. Ya, menggunakan air jadi ianya selamat, tidak menyakitkan dan 25X lebih berkesan dari pam zakar yang lain.

Zakar Lebih Besar, Lebih Mantap, Lebih Stamina Dengan Bathmate!

Bathmate adalah cara yang lebih selesa, mudah dan semulajadi untuk mendapatkan saiz zakar yang diingini. Anda boleh menggunakannya Bathmate Pam  di tiub mandi, shower atau paip air.

Apa Yang Bathmate Mampu Lakukan Untuk Andai:

* Bathmate Pam Menambah kepanjangan zakar 1-3 inci
* Bathmate Pam Menambah kelebaran zakar
* Bathmate Pam Zakar lebih mantap
* Bathmate Pam Menambah stamina seksual
* Bathmate Pam Membesarkan kepala zakar
* Bathmate Pam Hentikan pancutan pramatang
* Bathmate Pam Mungkin membantu meluruskan zakar yang bengkok

Bagaimana Bathmate Membantu Anda

Zakar  anda dibahagikan kepada 3 bahagian iaitu :

Corpus Cavernosum – dua bahagian terbesar di kiri dan kanan zakar anda
Corpus Spongiosum – bahagian tengah dan bawah zakar anda
Glans Penis – bahagian kepala zakar anda

Apabila anda teransang, isyarat akan dihasilkan daripada otak kepada jantung untuk mengepam darah dengan segera ke saluran darah di bahagian zakar. Ini dibuktikan dengan degupan jantung anda yang semakin laju dan kuat. Darah yang dipam akan memasuki saluran darah pada Corpus Cavernosum. Ereksi akan berlaku dan zakar akan menjadi keras.

Sifat Corpus Cavernosum adalah anjal seperti belon getah. Labih banyak darah yang mengalir masuk dan dapat ditampungnya, maka saiznya akan menjadi lebih besar. Oleh itu, saiz zakar ditentukan oleh saiz maksimum dan keanjalan dinding Corpus Covernosum. Kunci kepada pembesaran zakar adalah dengan menguatkan otot-otot Corpus Cavernosum dan membesarkan saluran darah pada bahagian zakar.

Berita Baik – Bathmate membantu anda membesarkan dan menguatkan Corpus Cavernosum anda sekalgus zakar anda lebih besar bila menegang.

Cara guna:

Isi Bathmate dengan air.

    Tahan bawah Bathmate dengan tapak tangan supaya air tidak keluar semula.
    Masukkan zakar kedalam Bathmate dan tekan Bathmate untuk hasilkan tekanan.
    Teruskan mandian anda. Jika perlu, tekan lagi Bathmate.
    Selepas 15 minit, tekan “release valve” di atas Bathmate untuk keluarkan Bathmate dari zakar anda.
    Perhatian! Tidak digalakkan penggunaan melebihi 20 minit satu sesi.

RM130.00

About amirwaffi

Organic Theme is officially developed by Templatezy Team. We published High quality Blogger Templates with Awesome Design for blogspot lovers.The very first Blogger Templates Company where you will find Responsive Design Templates.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Copyright © 2015 bathmate murah malaysia

Designed by Templatezy